شروع به کار شانزدهمین نمایشگاه فرش دستباف استان فارس
    
تعداد بازدید: 3003
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/11/20

شانزدهمین نمایشگاه فرش دستباف استان فارس با حضور جمعی از برترین بافندگان و تولیدکنندگان فرش دستباف کشور و مسئولین استان عصر روز یکشنبه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس شروع به کار کرد.

 مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس در حاشیه آیین روبان چینی و شروع فعالیت رسمی این نمایشگاه ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی گفت: فرش دستباف ایرانی به عنوان نماد اصالت، فرهنگ و هنر ایرانی در تمام دنیا شناخته می شود و در توسعه اقتصادی کشور به لحاظ ایجاد اشتغال فراوان از اولین مراحل تولید تا ارائه به مصرف‌کننده و جایگاه مناسب در بازار صادرات کشور، اهمیت بسیار بالایی دارد.

 سید محمود موسوی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه کمک به پیشرفت و معرفی هرچه بهتر این هنر صنعت اصیل و کهن ایرانی است و تلاش شده با ایجاد زمینه مناسب برای تبادل تجربیات، رفع موانع و مشکلات و ارتباط مستقیم تولید کنندگان و بازار مصرف، حمایت های عملی از کارآفرینی، تولید و صادرات این صنعت انجام پذیرد.

 موسوی افزود: این نمایشگاه در سالن حافظ به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع و با حضور ۵۹ شرکت کننده از سراسر نقاط کشور از جمله فارس - تهران - آذربایجان شرقی - خراسان رضوی – یزد – قم – گلستان – اصفهان - چهارمحال و بختیاری – بوشهر – کرمان - سمنان -کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد.

 مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس از رشد ۲۰ درصدی استقبال مشارکت کنندگان از این نمایشگاه نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: انواع فرش دستباف، گلیم، گبه، جاجیم و تابلو فرش در این نمایشگاه ارائه می گردد و ۴۷ درصد غرفه‌داران آن از بافندگان و تولیدکنندگان استان فارس می باشند.

موسوی همچنین گفت: همزمان با این نمایشگاه از روز سه شنبه مورخ ۲۲ بهمن ۱۳۹8 دومین نمایشگاه شیلات، آبزیان، ماهی های تزئینی و صنایع وابسته با حضور حدود ۳۰ شرکت از سراسر نقاط کشور شروع به کار خواهد کرد و مشارکت کنندگان این بخش نیز به ارائه جدیدترین دستاوردها، خدمات و محصولات روز این صنعت می‌پردازند.

 تمامی علاقه مندان، متخصصان و عموم مردم می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه ها تا روز جمعه مورخ25 بهمن ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه نمایند.

 

از   2   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 5 نفر

آمار بازدید امروز: 264 نفر

آمار بازدید کل: 5431344 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس