شیراز میزبان هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی
    
تعداد بازدید: 1627
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/12/20
منبع : درون سازمانی

سید محمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس در نشست خبری صبح روز چهارشنبه مورخ 20 اسفند 1399 با موضوع هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز:  ایده های علمی ما این است که نمایشگاه ها را به سمت و سوی صنعتی شدن ببریم تا فرهنگ نمایشگاهی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس در این نشست خبری گفت : ایده های علمی ما این است که نمایشگاه ها را به سمت و سوی صنعتی شدن ببریم تا فرهنگ نمایشگاهی ایجاد شود. فرهنگی که مطلوب جامعه نمایشگاهی به معنای واقعی آن است که در نهایت این هدف، به مدرن شدن نمایشگاه ها و رسیدن به سطح های بین المللی خواهد شد.

مهندس سید محمود موسوی در ادامه افزود: امکانات تبلیغاتی و زیرساخت های نمایشگاه بین المللی فارس برای برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز آماده است. نمایشگاه شیراز اولین نمایشگاهی بود که پس از شروع کسب و کارهای نمایشگاهی و بعد از شیوع ویروس کرونا فعالیت خودرا آغاز کرد. تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت جدی پیگیری خواهد شد و از این بابت جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی گفت : اولین نمایشگاه فارس همه ساله مصادف با برگزاری نمایشگاه کشاورزی است. برگزای نمایشگاه کشاورزی با رویکرد حضور مخاطبان تخصصی باعث شده تا به سمت و سوی توسعه علمی نمایشگاه ها پیش برویم.

مهندس موسوی افزود : رویکرد برگزاری نمایشگاه کشاورزی شیراز کاملا متفاوت خواهد بود. حضور تشکل های ملی در این نمایشگاه از اهداف اصلی ما خواهد بود چرا که معتقدیم حضور این تشکل ها باعث حضور یکپارچه بخش های مرتبط خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس گفت : کرونا را انکار نمیکنیم اما با وجود همه ی این مشکلات می توانیم نمایشگاه های تخصصی را برگزار کنیم. در سال ۹۸ بیش از ۴۸ هیئت خارجی از نمایشگاه های مختلف در استان فارس بازدید کردند. امسال می خواهیم در نمایشگاه کشاورزی شیراز هیئت های خارجی حضور داشته باشند و مقدمات آن نیز فراهم شده است.

وی افزود: مهمترین بخش نمایشگاه های بین المللی حضور هیئت های خارجی است که قطعا به این موضوع رسیدگی و آمادگی لازم را خواهیم داشت. حدود ۱۲ هزار متر سالن های سر پوشیده در نمایشگاه کشاورزی شیراز وجود دارد که برای رعایت پروتکل ها، حدود ۸۰۰۰ متر آن استفاده خواهد شد.

مهندس موسوی ادامه داد: برگزاری هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز توسط شرکت نمایشگاهی رونق نیز بر اساس رتبه بندی و امتیاز دهی به شرکت های برگزار کننده بود که با بررسی سوابق مهندس عاجزی و برگزاری مناسب نمایشگاه های کشاورزی، شرکت نمایشگاهی رونق برای این برگزاری این نمایشگاه مهم برگزیده شد.

 

وی افزود : هر نمایشگاه کشاورزی در هر استان کشور به خوبی برگزار شود باعث توسعه کشاورزی کشور خواهد شد. فرق نمی کند در چه استانی و توسط چه گروهی برگزار شود، باید به فکر کیفیت باشیم. تغییر در رویکرد نمایشگاه کشاورزی شیراز نیز با توجه به در نظر گرفتن همین مهم بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت : ایستاده ایم پای برگزاری هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز تا این نمایشگاه را به سمت و سوی مدرن شدن ببریم. باید فرهنگ سازی کنیم که پایلوت های برگزاری نمایشگاه کشاورزی کشور کجاست چرا که این موضوع به متخصصین کشاورزی کمک شایانی خواهد کرد.

 

 

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشینهای کشاورزی (اتماک) در نشست خبری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز گفت: بنده مطمئنم هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز تجربه بسیار دلچسبی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشینهای کشاورزی (اتماک) در این نشست خبری گفت : این آمادگی را داریم که سایت نمایشگاهی شیراز را به صورت کامل تجهیز کنیم چرا که بخش عمده ای از تجهیزات ضد عفونی کردن محیط، تجهیزات کشاورزی هستند.

مهندس حمیدرضا نامی ادامه داد: دولت زحمات خوبی در حوزه کشاورزی کشیده است اما متاسفانه بخش مهمی از این تصمیمات مناسب بخش خصوصی نبوده است. بخش خصوصی یاد گرفته که نگاهش را از دولت برداشته و تنها به تلاش خود متکی باشد. ما مطالبات خود را پیگیری می کنیم و برای ما فرقی نمی کند چه اتفاقاتی در حاشیه خواهد افتاد.

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشینهای کشاورزی (اتماک) افزود: ما پیش بینی می کنیم نمایشگاه کشاورزی شیراز به عنوان یک نمایشگاه با کیفیت معرفی خواهد شد. مجری جدید برگزاری این نمایشگاه در نمایشگاه مشهد نشان داده چه توانایی هایی دارد و ما هم اعتماد کامل در برگزاری با کیفیت این نمایشگاه داریم.

وی ادامه داد : شورای سیاست گذاری برگزاری هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز پیش از شروع در خصوص ساعت برگزاری این نمایشگاه به توافق کامل خواهد رسید اما برگزاری موفق نمایشگاه مشهد نشان داد که ساعت برگزاری نمایشگاه می تواند صبح باشد و بخش عمده ای از غرفه داران نیز از این موضوع راضی بودند.

مهندس نامی گفت : این قول را خواهیم داد که به واسطه ارتباطات انجمن، مهمان های ویژه ای و تاثیر گذاری از کشورهای ترکیه، ایتالیا و آلمان میهمان های تاثیرگذاری خواهیم داشت.

 

 

در پایان این جلسه از پوستر برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز رونمایی شد.

 

منبع: http://mihansanat.com/

 

 

گالری تصاویر :

 

از   1   رای
3

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 13 نفر

آمار بازدید امروز: 1385 نفر

آمار بازدید کل: 5414166 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس