آخر هفته داغ گردشگری در شیراز
    
تعداد بازدید: 2480
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/10/15

یازدهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری و صنایع دستی پارس با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و برترین فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی کشور عصر روز سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس شروع به کار کرد

دیرعامل شرکت نمایش های بین المللی فارس با اشاره به اینکه صنعت گردشگری یکی از بزرگترین صنایع دنیا محسوب می‌شود که بخش عظیمی از درآمد سالیانه کشورها را به خود اختصاص می‌دهد گفت: با توسعه فعالیت‌های عرصه گردشگری و صنایع‌دستی علاوه بر کمک به ایجاد اشتغال به رونق اقتصادی کشور نیز کمک می‌شود.

 

 

سید محمود موسوی از حضور بیش از ۱۹۰ مؤسسه گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی، بومگردی و اقوام از سراسر کشور در این نمایشگاه خبر داد و گفت سالن حافظ به متراژ 6000 متر مربع و ۲۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی در اختیار فعالان حوزه گردشگری کشور با زمینه فعالیت هتل ها، آژانس های مسافرتی، بوم گردی ها، مجتمع های تفریحی و گردشگری، گردشگری سلامت، مراکز درمانی، گردشگری مذهبی ، مناطق آزاد گردشگری، آموزشگاه ها و شرکت های خطوط هوایی قرار گرفته است.

 

 

موسوی افزود: دو سالن بهار و سرو به متراژ 4000 مترمربع به فعالان و هنرمندان عرصه صنایع دستی کشور اختصاص داده شده و انواع صنایع دستی از جمله منبت، معرق، خاتم، گوهر سنگ ها و ... در معرض نمایش علاقمندان قرار گرفته است.

 

 

وی گفت: در حاشیه برپایی این نمایشگاه چندین همایش و کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف از جمله کارگاه آموزش هتل‌داری، گردشگری الکترونیک، گردشگری سلامت و ... برگزار خواهد شد و همچنین از چند محصول فاخر صنایع دستی استان فارس نیز در این نمایشگاه رونمایی می شود.

 

 

تمامی علاقه مندان، متخصصان، هنرمندان و عموم مردم می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه نمایند.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 12 نفر

آمار بازدید امروز: 2562 نفر

آمار بازدید کل: 5422618 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس