دیدار مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی فارس با مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی
    
تعداد بازدید: 1632
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/10/12
منبع : درون سازمانی


مهندس فرهادی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس روز یکشنبه مورخ 12 دیماه 1400 با حضور در شهر مقدس مشهد ضمن بازدید از نمایشگاه فرش آستان قدس رضوی با دکتر کارگر مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی و مهندس نعیم آبادی عضو هیئت مدیره این شرکت دیدار کرد

در این جلسه دکتر کارگر به معرفی فعالیت های شرکت فرش آستان قدس رضوی پرداخت و گفت: این شرکت با 40 سال سابقه تلاش میکند با رعایت اصول رنگ رزی و بافت فرش ایرانی ، اصالت و کیفیت فرش ایرانی را حفظ کند و با طرح ها و تولید اختصاصی به تامین فرش های مورد نیاز حرم مطهر امام رضا(ع) می پردازد و به دلیل داشتن همین بازار مصرف اختصاصی در نمایشگاه های استانی کشور حضور ندارد.
مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس نیز در این نشست صمیمی به تشریح پتانسیل ها و ظرفیت بالای استان فارس به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گیری در جوار هفت استان جنوبی کشور پرداخت و گفت: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به عنوان بزرگترین نمایشگاه منطقه جنوب کشور با برگزاری رویداد های مختلف به معرفی آخرین دستاورد های صنایع کشور در راستای حمایت از تولید داخلی می پردازد.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در تقویم سال 1401، این مرکز 11 ماه از سال با تمام ظرفیت فعال است. حضور گسترده تولیدکنندگان، بازدیدکنندگان و توریست های داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس، شرایط مطلوبی جهت سرمایه گذاری در زمینه های مختلف و ارائه خدمات جانبی فراهم می کند.
مهندس فرهادی همچنین گفت: با توجه به اینکه شرکت فرش آستان قدس رضوی صاحب طرح ها و تولیدات اختصاصی می باشد می تواند از ظرفیت نمایشگاه های کشور استفاده کند و با احیا سهم بازار خود، در مرحله اول با ارائه محصولاتش در نمایشگاه ها بازار ملی و بین المللی خود را گسترش داده و در مرحله بعد به تولید و ارائه محصولات متنوع تری بپردازد.
با دعوت مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی فارس مقرر گردید شرکت فرش آستان قدس رضوی اولین حضور در نمایشگاه های استانی خود را در نمایشگاه فرش دستباف فارس که از تاریخ 19 تا 24 بهمن 1400 برگزار می شود رقم بزند.

 

از   1   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 3 نفر

آمار بازدید امروز: 87 نفر

آمار بازدید کل: 5431167 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس