گسترش تعاملات و همکاری نمایشگاه های بین المللی فارس با صدا و سیما
    
تعداد بازدید: 1151
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/10/19
منبع : روابط عمومی

مهندس فرهادی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس روز یکشنبه مورخ ۱۹ دیماه ۱۴۰۰ با حضور در مرکز صدا و سیمای استان فارس با مهندس سهرابی رئیس مرکز  دیدار و در خصوص تقویت تعاملات و همکاری‌های فی‌مابین گفتگو کرد .

 

مهندس فرهادی در این جلسه بیان داشت: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به عنوان پیشخوان و پیشران اقتصاد استان و یکی از بازوهای محرک تولید و صنعت، با برگزاری نمایشگاه ها و رویدادهای تخصصی و تجاری، معرفی تولید کنندگان داخلی و ارایه آخرین دستاورد های آن ها، در راستای کمک به بهبود و رونق اقتصادی کشور گام برداشته و در این عرصه جایگاه شایسته ای برای استان فارس و شهر شیراز رقم زده است.

.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: رسالت نمایشگاه بین‌المللی و صدا و سیما و فعالیت های این دو مجموعه به لحاظ اطلاع رسانی، معرفی و حمایت از تولیدات و اقتصاد کشور و به لحاظ ماهیت یکسان، اما با روش های متفاوت است.  یکی از برجسته ترین اقدامات نمایشگاه های تخصصی معرفی و ارائه آخرین دستاورد های هر صنعت به متخصصان آن حوزه می باشد.

.

فرهادی ضمن تشکر از همکاری فی مابین بر جایگاه و نقش ویژه صدا و سیما در جهت دهی افکار عمومی و ارتقای سطح دانش و اطلاعات جامعه بر ضرورت تداوم پخش اخبار واطلاع رسانی عناوین و زمان برگزاری نمایشگاه ها در بخش های خبری و هم چنین تهیه گزارشات و  پخش در برنامه های مختلف صدا و سیمای استان گفت: اهمیت دادن به نمایشگاه ها و کمک به تقویت مراکز نمایشگاهی یکی از دلایل موفقیت و رشد اقتصادی و تجاری کشور های پیشرفته و مطرح دنیا و فتح بازار های جهانی است. بنابراین توجه به صنعت نمایشگاهی جایگاه خاص و ویژه ای در برنامه های اساسی دولت ها  دارد.

.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به ظرفیت های طرفین و نقش ویژه رسانه ها در امر اطلاع رسانی، ارتقای آگاهی عمومی و تخصصی و حمایت از تولید و رونق اقتصادی ، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در خصوص تحقق منویات مقام معظم رهبری در امر رشد و توسعه اقتصادی کشور ، در قالب پوشش خبری برنامه های نمایشگاه، حضور در برنامه های گفت و گو محور صدا و سیما، تولید ویژه برنامه های نمایشگاهی، زمینه سازی برای حضور صدا و سیما در سایت نمایشگاه بین المللی و ارتباط با صنعتگران، تولید کنندگان و فعالان اقتصادی را اعلام داشت.

.

مهندس سهرابی رییس مرکز صدا و سیما استان فارس نیز در این جلسه از نمایشگاه ها به عنوان موتور پیشران اقتصاد هر منطقه یاد کرد و گفت: استان فارس و شهر شیراز به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به بنادر جنوب کشور، جایگاهی ویژه و استراتژیک در منطقه دارد و با توجه به این موضوع و نگاه عمیق و حمایتی مسئولین و مردم به نمایشگاه های استان می توان اتفاقات خوبی برای این شهر و استان رقم زد.

.

وی از آمادگی برای همکاری بیشتر با نمایشگاه های بین المللی فارس خبر داد و افزود: همه ی مجموعه های خدمات رسان کشور حلقه هایی از یک زنجیر هستند که یکدیگر را تکمیل می کنند و با خدمات خاص خود در راستای پیشرفت کشور و دستیابی به قله های تعالی گام بر می دارند و به همین دلیل مرکز صدا و سیمای فارس با نگاه کاربردی به نمایشگاه های بین المللی فارس و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری که به حرکت در جهت پیشرفت اقتصادی بسیار تاکید دارند، با حمایت از تولیدات داخلی و کمک به توسعه اقتصادی کشور برنامه ریزی و اقدام می کند.

.

سهرابی در این نشست صمیمی با پیشنهاد ایجاد یک پایگاه و استودیو دایمی با زیرساخت های ویژه و ارتباط مستقیم فیبر نوری به مرکز گفت: می توانیم با تولید و پخش مستقیم برنامه های اختصاصی و اقتصادی از. نمایشگاه های بین المللی فارس و ظرفیت های موجود آن  و یا با معرفی مشارکت کنندگان نمایشگاه ها در شبکه های ملی و بین المللی نظیر العالم،الکوثر و پرس تی وی علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی، با کمک به جذب سرمایه گذاران به گسترش درآمد های غیر نفتی و حذف وابستگی به نفت در کشور کمک کنیم.

.

در این جلسه که با حضور مدیران و کارشناسان شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس و مرکز صدا و سیمای استان فارس برگزار شد مقرر گردید جهت ایجاد تعاملات بیشتر و تقویت همکاری ها جلساتی با حضور کارشناسان و متخصصان تشکیل شود تا پیشنهادات مطرح شده بررسی و راهکارهای اجرایی آن تدوین و ارایه گردد.

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 12 نفر

آمار بازدید امروز: 2309 نفر

آمار بازدید کل: 5433389 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس