مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس: تحقق شعار سال؛ هدف مشترک شرکت نمایشگاهای بین المللی و اتاق بازرگانی
    
تعداد بازدید: 558
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/2/6

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس با رییس اتاق بازرگانی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین اللملی فارس در دیدار با رییس اتاق بازرگانی فارس گفت: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس تحقق شعار سال را سر لوحه کار خود قرار داده است و با همت و تلاش و کار جهادی خود در جهت تحقق این اهداف گام بر می دارد.

 

مهندس فرهادی با اشاره به اینکه طی سال های گذشته همواره شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب حول محور اقتصادی، تولید و اشتغال بوده است، افزود: این موضوع نشان از اهمیت اقتصاد و تولید در کشور داشته که بخش خصوصی در تحقق این اهداف می تواند مثمر ثمر واقع شود.

 

مهندس فرهادی با بیان اینکه در سال جدید با برنامه ریزی و همکاری با بخش های                                
دولتی و خصوصی جهادی کار خواهیم کرد،افزود: اتاق بازگانی به عنوان یک از کانون های مهم اقتصادی استان و تولیدکنندگان بخش خصوصی در تعامل با مجموعه نمایشگاه ها می تواند یک برآیند و نتیجه مثبت را در حوزه تولید و اقتصاد استان رقم بزند.

 

 

 وی برگزاری نمایشگاه ویژه شرکت های دانش بنیان را از برنامه های اصلی شرکت نمایشگاه ها در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: دانش و صنعت و استفاده از تولید دانش بنیان عامل اصلی توسعه و پیشرفت در بسیاری از کشورها بوده است و در کشور ما نیز می توان با حمایت از تولید دانش بنیان و مشوق های تولیدی این بخش را شکوفا کرد.

 

مهندس فرهادی در ادامه ضمن تشریح برنامه شرکت نمایشگاه ها در خصوص برگزاری نمایشگاه های اختصاصی برون مرزی و هم چنین جذب هیات های تجاری و اقتصادی خارجی گفت: با هم افزایی ظرفیت ها، برنامه ریزی و اقدامات مشترک متناسب با جایگاه، تجربیات و ارتباطات داخلی و خارجی اتاق بازرگانی  از جمله شناسایی و معرفی شرکت ها و فعالان تولیدی و صنعتی داخلی و خارجی توسط اتاق بازرگانی و عرضه و نمایش آن از طریق نمایشگاه های بین المللی می توان فرصت های تجاری جدید را ایجاد کرد و موجب افزایش تولید و اشتغال آفرینی و تقویت تولید دانش بنیان شد.

 

در ادامه مهندس رازقی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ها و تلاش های در دست اقدام شرکت نمایشگاه های بین المللی استان، از پیشنهادات ارایه شده بخصوص در امر برگزاری نمایشگاه و برنامه های حمایتی از تولید دانش بنیان استقبال و بر حضور و همراهی کامل اتاق بازرگانی تاکید کرد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 21 نفر

آمار بازدید امروز: 1606 نفر

آمار بازدید کل: 5428597 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس