وضعیت فرهنگی نمایشگاه های بین المللی فارس مطلوب است/ نظارت و مدیریت خوب در سایت نمایشگاهی فارس بر کسی پوشیده نیست
    
تعداد بازدید: 813
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/4/11

امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شیراز گفت: نمایشگاه بین المللی ساختمان شیراز بسیار پر جاذبه، پر مخاطب و با کیفیت است و این نشان از برگزاری خوب و حضور شرکت های مطرح کشور در این حوزه است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شیراز گفت: نمایشگاه بین المللی ساختمان شیراز بسیار پر جاذبه، پر مخاطب و با کیفیت است و این نشان از برگزاری خوب و حضور شرکت های مطرح کشور در این حوزه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی افزود: حضور این شرکت ها  با برندهای مطرح می تواند ظرفیت بسیار خوبی باشد تا فعالان و متخصصان حوزه ساختمان از آن بهره مند شوند.

 

او با بیان اینکه وضعیت فرهنگی نمایشگاه های فارس مطلوب و بهتر از همیشه است، افزود: نوع پوشش و برخورد دست اندرکاران،بازدیدکنندگان، عوامل و غرفه دارن؛ منظم، شکیل، مرتب و قابل قبول است و این نشان از نظارت و مدیریت خوب این مجموعه و کارمندان آن است.

امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز ادامه داد: نظارت و اجرای خوب در حوزه فرهنگی نمایشگاه؛ موید آن است که یک چهارچوب درست و موفق برای سیاست های نمایشگاه تعریف شده است و قطعا نشان دهنده این است که فضای فرهنگی این سایت نمایشگاهی به حال خودش رها نشده است.

 

 

حجت السلام والمسلمین روحانی گفت: قطعا همه ما به نوع عملکرد مدیریت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس  با توجه با احاطه کامل به موارد حوزه های فنی و فرهنگی؛ مطلع هستیم و می دانیم که نظارت خوبی بر مجموعه وجود دارد.

او گفت: هر بازدید کننده با هر سلیقه ای به این نمایشگاه بیاید و بازدید کند، قطعا می داند که مجموعه نمایشگاه در حوزه های فرهنگی و فنی در شرایط مطلوب قرار دارد و این می تواند بیش از پیش  باعث موفقیت و درخشش شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس باشد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 4 نفر

آمار بازدید امروز: 287 نفر

آمار بازدید کل: 5434419 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس