مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در دیدار با مدیر کل صداوسیمای مرکز فارس: هیچ توسعه ای بدون رسانه انجام نمی شود/ همکاری صدا وسیما و سایت نمایشکاهی فارس موجب رونق اقتصادی خواهد شد
    
تعداد بازدید: 419
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/8/2

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: مهم ترین هدف ما در شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی با محوریت دانش بنیان است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: مهم ترین هدف ما در شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی با محوریت دانش بنیان است.

مهندس فرهادی افزود: از طریق نمایشگاه ها آخرین دستاوردهای صنعت و تولید ملی را معرفی می کنیم و تلاش بر این است که ابتدا ضمن حمایت از تولید کنندگان و رونق بازار داخلی شرایط حضور در بازارهای خارجی را هموار و فراهم کنیم.


او با بیان این که رسالت ما تقویت و تکمیل ارتباط حلقه های تولید ، توزیع و مصرف است، افزود: به طور متوسط هر هفته تا ده روز یک نمایشگاه تخصصی‌ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی با متوسط سالانه هفتاد تا هشتاد عنوان نمایشگاهی برگزار می شود.


مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: صنعت نمایشگاه پیشران اقتصاد و تجارت هر کشور محسوب می شود و جایگاه اقتصادی کشورهای پیشرفته از طریق همین نمایشگاه ها به دست آمده است.


مهندس فرهادی بیان کرد: قطعا این ظرفیت ها و این خدمات در حوزه نمایشگاهی زمانی تاثیر گذار است که به اطلاع مردم برسد تا بدانند چه پیشرفت هایی در حوزه های مختلف انجام شده است.


مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با بیان اینکه وظیفه ذاتی رسانه اطلاع رسانی در خصوص این گونه خدمات است، افزود: با توجه به نقش و جایگاه رسانه در شکل دهی افکار عمومی می تواند حمایت رسانه ای مانند صدا و سیما بسیار تاثیر گذار باشد و اگر صدا و سیما حامی ما نباشد حق مطلب ادا نخواهد شد.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس هم در این دیدار گفت: فعالیت در حوزه نمایشگاهی یک کار سخت اقتصادی است که به مجموعه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس خدا قوت می گویم.


دکتر پهلوانیان افزود: البته سختی این کار به جهت اثر گذاری که می‌تواند داشته باشد شیرین است چرا که مردم می‌توانند از طریق نمایشگاه ها از پیشرفت های اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی مطلع شوند.


او ادامه داد: هر جایی که نظام خدمتی را انجام دهد چه در بخش دولتی و چه بخش غیر دولتی وظیفه صدا وسیما است که اطلاع رسانی کند؛ صدا وسیما تریبون نظام است و ما نگاه دولتی و غیر دولتی نداریم و خدمات نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی به مردم را حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس بیان کرد: از این پس با انجام برنامه ریزی های مناسب نمایشگاه هایی که دارای ظرفیت های خوبی باشند از طریق صدا و سیمای مرکز فارس اطلاع رسانی خواهد شد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 7 نفر

آمار بازدید امروز: 1051 نفر

آمار بازدید کل: 5413832 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس