مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس: اقتصاد ما باید دانش بنیان و دانش محور شود/آمادگی سایت نمایشگاهی فارس برای حمایت از شرکت های دانش بنیان
    
تعداد بازدید: 356
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/8/15

 مهندس فرهادی گفت: راه رشد و توسعه اقتصادی و پیشرفت صنعتی تمرکز و محوریت یافتن دانش و علم در همه‌ی امور است.

 

 به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاهای بین المللی فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در حاشیه بازدید از پردیس شرکت های دانش بنیان شیراز گفت: سایت نمایشگاه های بین المللی فارس ظرفیت بسیار زیادی برای معرفی دستاوردهای علمی و صنعتی و حمایت از تولید ملی دارد؛ صنعت نمایشگاهی در تمام کشورهای توسعه یافته پیشران اقتصاد است.

 مهندس فرهادی افزود: راه رشد و توسعه اقتصادی و پیشرفت صنعتی تمرکز و محوریت یافتن دانش و علم در همه‌ی امور است؛شرکت نمایشگا های بین المللی فارس نیز در تلاش است تا به سهم خود بستر لازم را جهت تحقق این امر فراهم سازد.

او ادامه داد: باید فرصتی ایجاد کنیم  تا تولید کنند گان، پژوهشگران و محققین در نمایشگاه ها گرد هم بیایند و با تبادل اطلاعات و تجربیات و احصاء واقعی نیازهای صنعت و اقتصاد کشور، به تولید هدفمند و علم محور روی آورند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: آمادگی داریم تا با  همکاری پردیس شرکت‌های دانش بنیان و پارک علم و فناوری شرایط لازم را جهت حضور نمایندگان این مراکز در نمایشگاه و ارتباط آنها با  تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه بر اساس عناوین تخصصی فراهم کنیم.

او ادامه داد: قطعا اگر در همه‌ی امور علم محور و دانش محور شویم خیلی از مشکلاتی  امروز کشور رفع و به خودکفایی خواهیم رسید.

مهندس فرهادی بیان کرد: نگاه علمی و دانش بنیان در هر حوزه می تواند موجب افزایش ارزش افزوده، اشتغالزایی، رشد تولید و پویایی اقتصاد را به همراه داشته باشد.

مهندس فرهادی اضافه کرد: هر ده روز  یک عنوان نمایشگاه تخصصی در مجموعه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار می شود که جای خالی دانش بنیان ها  محسوس می باشد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: لازمه‌ی همکاری بین پردیس شرکت های دانش بنیان و شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس امضا یک تفاهم نامه است که در آینده نزدیک انجام خواهد شد؛ قطعا این تفاهم نامه  می تواند یک نقشه راه برای دو طرف باشد تا با همکاری و تعامل لازم ارتباط صنعت و دانش را محقق سازند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 14 نفر

آمار بازدید امروز: 59 نفر

آمار بازدید کل: 5427050 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس