مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس: برگزاری دو رویداد بزرگ پزشکی کشور در شیراز/ بیش از 170 شرکت تولیدی حوزه سلامت و پزشکی در سایت نمایشگاهی فارس حضور دارند
    
تعداد بازدید: 632
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/9/2

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: دو رویداد بزرگ صنعت پزشکی کشور به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت با حضور بیش از 170 شرکت تولیدی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار شده است.

مهندس فرهادی افزود:  دستاوردهای علمی به خصوص در حوزه درمان و سلامت، فراتر از مرزهای جغرافیایی،سیاسی و ...  متعلق به همه ی انسان ها و جهانیان است.

او ادامه داد: بنابراین همه دولت ها و ملت ها باید علاوه بر پیشگیری از هدر رفت منابع و سرمایه و صرفه جویی در هزینه های جاری مشابه، در امر تولید کالا و خدمات پزشکی برای ساختن جهانی یکپارچه جهت تامین و نهادینه کردن سلامت نوع بشر دست به دست هم داده و تلاش کنند.

 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دنداپزشکی شیراز در راستای اجرایی شدن همین موضوعات مهم تا روز شنبه پنجم آذر ماه برپا شده است.

 

مهندس فرهادی به اهمیت گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: یکی از راه و روش های موثر جهت تبادل اطلاعات و شناخت ظرفیت ها در حوزه های مختلف، گردشگری است.

 

او ادامه داد: گردشگری سلامت نیز در دهه های اخیر جایگاه خود را در صنعت گردشگری به دست آورده و علاوه بر تسهیل گری در امر معرفی و دستیابی متقاضیان به خدمات درمان و سلامت، به حرفه ای پول ساز برای فعالان این عرصه و یکی از منابع تامین ارز کشور تبدیل شده داست.

مهندس فرهادی بیان کرد: موفقیت گردشگری سلامت در گرو آوازه پزشکی هر کشور به لحاظ بیمارستان و زیر ساخت های لازم، متخصصین صاحب نام،تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته، تنوع ارائه خدمات درمانی و درنهایت قیمت تمام شده برای گردشگران این حوزه می باشد.

 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: از آنجا که شهر شیراز و استان فارس قطب پزشکی و همچنین گردشگری کشور است، با  رایزنی های انجام شده موفق شدیم نخستین نمایشگاه گردشگری سلامت را برپا کنیم تا شاهد اتفاقات منسجم و بهتر برای توسعه شهر شیراز و استان فارس در اینده باشیم.

مهندس فرهادی ادامه داد: این دو عنوان نمایشگاه در سالن های حافظ،ملاصدرا،سرو،نرگس و بهار و در مساحت 15 هزار متری دایر است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اضافه کرد: در طول برگزاری این دو عنوان نمایشگاه هیئت های تجاری از کشورهای افغانستان، پاکستان،عراق، سوریه و تاجیکستان و... حضور خواهند داشت.

 

او گفت: علاقه مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان از ساعات 11 تا 20 می توانند پس از دریافت بلیط بازدید از درگاه اینترنتی شرکت نمایشگاه های بین المللی فار س به آدرس

www.farsfair.ir

از این دو رویداد بزرگ پزشکی کشور بازدید کنند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
shirane مصطفی 5/9/1401
زمان نمایشگاه خیلی کم و متفاوت با سایر نمایشگاه ها بود که اجازه بازید را نداد. نمایشگاه فقط تا شش بعداز ظهر برقرار بود
 Manager        6/9/1401
با سلام نمایشگاه مذکور از ساعت 11 الی 18 برقرار بود

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 2 نفر

آمار بازدید امروز: 501 نفر

آمار بازدید کل: 5427492 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس