مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس: حضور برترین های صنعت ساختمان در شیراز/ دانش بنیان کردن صنایع مختلف از اولویت های سایت نمایشگاهی فارس است
    
تعداد بازدید: 939
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/10/6

مهندس فرهادی گفت: 89 شرکت تولیدکننده در این عناوین نمایشگاهی حضور فعال دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: یازدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و تجهیزات وابسته به همراه سیزدهمین نمایشگاه مصالح، تجهیزات و فناوری های ساختمان و هفتمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابر و صنایع و تجهیزات وابسته  در سایت نمایشگاهی فارس آغاز به کار کرد.

 

مهندس فرهادی با بیان اینکه 89 شرکت تولیدکننده در این عناوین نمایشگاهی حضور فعال دارند، افزود: شرکت کنندگان از استان های تهران،آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،کرمان،خراسان رضوی،اصفهان، قزوین،یزد، مازندران و گلستان هستند.

 

او ادامه داد: عمده زمینه فعالیت مشارکت کنندگان؛ مصالح، آسانسور،درب، پنجره، شیر آلات،سنگ های تزیینی و لوله و اتصالات است.

 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: این عناوین نمایشگاهی در مساحت 12 هزار متری سالن های حافظ، بهار و سرو بر پا شده است که نسبت به نمایشگاه دوره گذشته رشد قابل توجهی هم از جهت مساحت و هم از جهت تعداد شرکت کنندگان داشته است.

 

مهندس فرهادی اضافه کرد: از آنجا که نمایشگاه ها پیشران اقتصادی و توسعه هر کشور هستند،تلاش شده است در حوزه صنعت ساختمان و  صنایعه وابسته هم با گرد همایی برترین های این حوزه، گام بلندی در رونق این صنعت مهم در کشور برداشته شود.

 

او  ادامه داد: مهم ترین اولویت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس کمک به دانش بنیان کردن حوزه اقتصاد و صنعت است؛ این مهم را با در اختیار گذاشتن فضاهای نمایشگاهی ویژه شرکت های دانش بنیان در سال جاری انجام می دهیم ؛ در این نمایشگاه هم شرایط حضور شرکت های  دانش بنیانی در حوزه مصالح ساختمانی و... مهیا شده است.

 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس بیان کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه نهم دی ماه پذیرای بازدیدکنندگان، علاقه مندان و متخصصان این حوزه خواهد بود.

او گفت: علاقه مندان می توانند پس از دریافت بلیط بازدید از وبگاه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس

www.farsfair.ir

از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.

 

از   1   رای
3

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 4 نفر

آمار بازدید امروز: 121 نفر

آمار بازدید کل: 5412902 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس