آغاز به کار نمایشگاه قطعات خودرو در شیراز
    
تعداد بازدید: 626
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1403/5/2

بیست و سومین نمايشگاه بين المللي قطعات و لوازم یدکی خودرو و تجهیزات وابسته و سومین نمایشگاه لوازم یدکی موتور سیکلت خودرو و تجهیزات وابسته به همراه دومین نمایشگاه  تقویت، تزئین خودرو ،خدمات و تجهیزات وابسته در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گشایش یافت .

بیست و سومین نمايشگاه بين المللي قطعات و لوازم یدکی خودرو و تجهیزات وابسته و سومین نمایشگاه لوازم یدکی موتور سیکلت خودرو و تجهیزات وابسته به همراه دومین نمایشگاه  تقویت، تزئین خودرو ،خدمات و تجهیزات وابسته در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گشایش یافت .

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت : این نمایشگاه در 10 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی  با حضور تولید کنندگان و شرکت های  برتر کشورمان  از استانهای فارس .تهران.اصفهان.اراک.خئزستان.خراسان رضوی.مازندران . البرز و آدربایجان شرقی   برپا شده  است .

محسن نهاوندی افزود در این نمایشگاه 73 تولید کننده  انواع قطعات خودرو شامل:  انواع صفحه دیسک ، تسمه دیسک و صفحه بلبرینگ،عرضه انواع بلبرینگ، گریس و لنت ترمز، واترپمپ،اویل پمپ،شمع،لنت، تولید انواع اگزوز خودروهای سبک و سنگین سرسیلندر،طراحی و تولید تجهیزات الکترونیکی عیب یابی خودرو،تامین و توزیع کننده اورینگ و پکینگ و ایکس رینگ Gmors،طراحی و ساخت انواع قالبهای کلاسیک دایکس پلاستیک،دزدگیر ردیاب،پخش بلبرینگهای تجارت بلبرینگ حامد، گریس و بلبرینگ اسپرینگ در معرض دید عموم قرار داده شده است .

وی با اشاره به اینکه هدف این نمایشگاه  ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده تر برگزار شده گفت نمایشگاه قطعات خودرو به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها میباشد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس تسریع کرد نمایشگاه قطعات خودرو، لوازم و مجموعه های خودرو یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور به شمار می رود.

 

وی ضمن دعوت از متخصین و  علاقمندان در بخش قطعات خودرو برای بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو گفت  این نمایشگاه از 2 تا 5 مرداد ماه همه روزه از ساعت17 لغایت 22 پذیرای علاقمندان خواهد بود .

 

 

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، هم چنین به عنوان فرصتی استثنایی برای صنعتگران خلاق به منظور معرفی آخرین محصولات خود تلقی می شود و به این شرکت ها این امکان را می دهد که با صنعت قطعات خودربی شک یکی از مهم ترین اقدامات برای رشد و توسعه یک کشور، تلاشی هدفمند و بدون وقفه در جهت پیشرفت صنایع آن خواهد بود. به همین دلیل یکی از شاخص های سنجش توسعه یافتگی یک کشور تعیین میزان ارتقای صنایع مختلف آن است. در همین راستا برگزاری سالانه انواع نمایشگاه ها در زمینه های مختلف علمی و صنعتی نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه صنایع کشورمان خواهد داشت.

 

بنابراین می توان این طور نتیجه گرفت که برگزاری نمایشگاه های بین المللی قطعات خودرو و لوازم و مجموعه های خودرو یکی از مهم ترین و پایه ای ترین اقدامات در راستای پیشرفت این صنعت به شمار می رود. از مهم ترین اهداف نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ایجاد شرایطی مناسب برای عرضه و نمایش جدیدترین محصولات حوزه قطعات خودرو

معرفی آخرین دستاوردها و محصولات شرکت های فعال در زمینه قطعات خودرو و لوازم وابسته

ایجاد بستری مناسب با هدف حمایت از تولید کنندگان داخلی و شرکت های فعال حاضر در صنعت قطعات خودرو و لوازم وابسته

فراهم آوردن فضایی مناسب برای ارائه جدیدترین نتایج به دست آمده از پژوهش های اخیر در این صنعت

فراهم کردن بستری مناسب برای ارائه به روزترین محصولات صنعت قطعات خودرو و لوازم وابسته

ایجاد شرایطی مناسب برای اشتغال زایی و جذب علاقه مندان به این حوزه

ایجاد شرایطی مناسب برای عقد قراردهای همکاری میان شرکت های مختلف

افزایش میزان صادرات تولیدات داخلی

فضایی برای هم فکری و همکاری میان شرکت های داخلی و خارجی صنعت قطعات خودرو و لوازم وابسته

فراهم کردن فضایی مناسب برای بازدیدکنندگان عمومی به منظور دریافت اطلاعات به روز دنیا در حیطه قطعات خودرو و سایر کشورها آشنا شوند.

از   2   رای
8

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 7 نفر

آمار بازدید امروز: 290 نفر

آمار بازدید کل: 5812188 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس