شرکت نمایشگاه تخصصی فارس میزبان سی و ششمین نمایشگاه مبلمان منزل و اداری
    
تعداد بازدید: 687
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1403/5/15

سی و ششمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و اداری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس گشایش یافت.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت : این نمایشگاه در 14 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی  با حضور تولید کنندگان و شرکت های  برتر کشورمان برپا شده است.

محسن نهاوندی با اشاره به اینکه فرصتی برای نمایش توانمندی‌های صنعت مبلمان ایران و آشنایی با آخرین نوآوری‌های طراحی و دکوراسیون داخلی فراهم می‌کند. مسئولان برگزاری، این رویداد را گامی مهم در جهت ارتقای جایگاه صنعت مبلمان ایران در بازارهای جهانی و رونق صادرات می‌دانند.

وی گفت امروز ما بر این باور هستیم که هنر صنعت مبلمان و به طبع آن صنایع وابسته می توانند در جهت پیشبرد اهداف بلند مدت این اتحادیه که همانا ارتقاء سطح کیفی تولیدات برای صادرات است، گام های موثری بردارند.

نهاوندی افزود : نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان می‌تواند به عنوان زیر سکویی- مؤثر برای معرفی و عرضه محصولات ایرانی به بازارهای جهانی، افزایش سهم ایران در تجارت جهانی مبلمان و در نهایت، رونق اقتصادی کشور عمل کند. حضور فعال تولیدکنندگان، صادرکنندگان و تجار ایرانی در این نمایشگاه، می‌تواند به تحقق این اهداف کمک شایانی نماید.

محسن نهاوندی ادامه داد : این نمایشگاه با حضور 122 شرکت کننده از سراسر کشور به مدت 5 روز برگزار می گردد که مردم شریف استان فارس و استان های همجوار ضمن بازدید و آشنایی با آخرین مدل ها و تولیدات صنعت مبلمان  و تنوع  محصولات فرصتی مناسب برای خرید را فراهم می آورد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود : سی و ششمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و اداری  علاوه  بر شرکت های از استان فارس از استانهای ،تهران ، البرز، قم ، اصفهان ، مرکزی ، آذربایجان شرقی نیز حضور دارند.

وی ضمن دعوت از متخصین و  علاقمندان به این نمایشگاه  گفت : برای بازدید از سی و ششمین نمایشگاه نمایشگاه منزل و اداری گفت از تاریخ 15  الی 19 مرداد ماه این همه روزه از ساعت 17 الی 22 پذیرای علاقمندان خواهد بود .

از   1   رای
2

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 20 نفر

آمار بازدید امروز: 951 نفر

آمار بازدید کل: 5918491 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس