برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو شیراز از ۳۰ شهریور تا ۲ مهر ۱۴۰۰
    
تعداد بازدید: 1467
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/6/22

با عنایت به خروج شهر شیراز از وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا  و همچنین صدور مجوز های مورد نیاز ، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی قطعات خودرو از ۳۰ شهریور تا ۲ مهر ۱۴۰۰ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برگزار می‌گردد.

  سید محمود موسوی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی و همچنین حذف واسطه ها و تامین بازار با رویکرد قطع حلقه های وابستگی صنایع مختلف به خارج از کشور، این نمایشگاه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ویژه بازدید کارشناسان، فعالان و متخصصان این حوزه برنامه ریزی شده است.

.

   موسوی از حضور ۷۸ شرکت تولیدکننده و پخش کننده قطعات خودرو از سراسر نقاط کشور از جمله فارس،تهران،یزد، مرکزی، بوشهر، مازندران، البرز،اصفهان،خراسان رضوی،آذربایجان غربی در این رویداد خبر داد و گفت سه سالن حافظ ، بهار و سرو شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به این نمایشگاه اختصاص داده شده است.

.

   وی زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه را تولید و پخش انواع قطعات مکانیکی،برقی و جلوبندی خودرو، لنت ترمز، انواع تسمه،بدنه خودرو و انواع تجهیزات تعمیرگاهی و عیب یابی برشمرد و افزود اتحادیه قطعات یدکی خودرو، اتحادیه تعمیرکاران خودرو ، اتحادیه برق خودرو و اتحادیه جلوبندسازان خودرو در این نمایشگاه حضور و نظارت مستقیم دارند.

.

   موسوی همچنین خاطر نشان کرد : این نمایشگاه از تاریخ ۳۰ شهریور ماه تا تاریخ ۲ مهر ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ دایر می باشد و  بازدید کنندگان می توانند جهت رعایت تعداد مجاز افراد حاضر در سالن ها با انتخاب روز و ساعت مورد نظر، نوبت بازدید رایگان خود را از وبسایت www.farsfair.ir  دریافت نمایند.

 

از   2   رای
6.5

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 6 نفر

آمار بازدید امروز: 1547 نفر

آمار بازدید کل: 5432627 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس